اس ام اس های عاشقانه درباره عشق گذشته
اس ام اس عکس جوک بازیگران
اس ام اس های عاشقانه درباره عشق گذشته
سه شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 16:37 | بازدید : 575 | نویسنده : بهی | ( نظرات )

اس ام اس های عاشقانه درباره عشق گذشته

 

 

حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده

به خاطر خودت هم که شده آن نگاه ها را غلاف کن !

 

اس ام اس های عاشقانه درباره عشق گذشته

 

نفس مصنوعی یعنی :

تو نباشی و من به عکست خیره شوم . . .

 

اس ام اس های عاشقانه درباره عشق گذشته

 

اعتیاد هم دلیل زیبایی است برای مردن

وقتی که تزریق هوای تو باشد . . .

 

اس ام اس های عاشقانه درباره عشق گذشته

 

ساعت نشدم پشت به دیوار کنم

خود را به دقیقه ها گرفتار کنم

ساعت شده ام که دوستت دارم را

هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم . . .

 

اس ام اس های عاشقانه درباره عشق گذشته

 

ﺗﺎ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯽ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ !

ﺍﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ ، ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﺍست

ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !

 

اس ام اس و جملات عاشقانه ، عشق ، رمانتیک و خاص

 



باز نشر شده توسط : وبلاگ نمکستان

برچسب‌ها: عشق ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3631
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 317
:: باردید دیروز : 295
:: بازدید هفته : 1263
:: بازدید ماه : 1215
:: بازدید سال : 22606
:: بازدید کلی : 292837